начало | структура | НАУЧНА ДЕЙНОСТ | издания | докторанти | конкурси | профил на купувача | обяви | новини | контакти |

Процедури и конкурси

КОНКУРС за избор на участници
в Национална научна програма „МЛАДИ УЧЕНИ И ПОСТДОКТОРАНТИ“, модул „МЛАДИ УЧЕНИ“


ИИКТ обявява конкурс за избор на бенефициенти-млади учени по програмата (младите учени са специалисти, които извършват научноизследователска и научно-образователна дейност във висши училища и/или научни организации след придобиване на първа образователно-квалификационна степен "магистър", но не повече от 10 години след придобиването й.)
Пълен текст на обявата.....



конкурси
за заемане на академични длъжности и
придобиване на научни степени в ИИКТ-БАН


Регистър на утвърдените от Научния съвет на ИИКТ-БАН научни журита за придобиване на научни степени и за заемане на академични длъжности в ИИКТ

Условия и ред за придобиване на научни степени и за заемане на акадимични длъжности в ИИКТ-БАН

При реализирането на конкурси за заемане на академични длъжности и придобиване на научни степени в ИИКТ-БАН се прилагат следните новмативни документи:

  1. Правилник за специфичните условия за придобиване на научни степени и за заемане на академични длъжности в ИИКТ-БАН
  2. Правилник на БАН за прилагане на ЗРАСРБ
    и Протокол от 48-то заседание на Седмото ОС на БАН (20.05.2019)
  3. Устав на Българската академия на науките
  4. Закон за Българската академия на науките
  5. Правилник за прилагане на Закона за развитието на академичния състав в РБългария (обн. - ДВ, бр. 75 от 24.09.2010 г.;... изм. и доп., бр. 15 от 19.02.2019 г.)
    Постановление № 26 от 13.02.2019 г. за изменение и допълнение на ППЗРАСРБ, касаещо Област 4. Природни науки, математика и информатика, проф. направления 4.1., 4.2., 4.3., 4.4., 4.5., 4.6.
  6. Закон за развитието на академичния състав в Република България (обн. в ДВ бр. 38 от 21.05.2010 г.;... изм. и доп. ДВ бр. 17 от 26.02.2019 г.)
  7. Етичен кодекс на учените от ИИКТ-БАН


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------